Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Saturday, May 28, 2011

Siapakah gerangan budak kecik itu?...

Hati masih tertanya2 siapakah budak kecik yg aku lihat malam kelmarin. Tak pernah aku terserempak..ternampak atau terlihat budak tu...

Masa tu aku tengah masukkan kain kat dlm mesin basuh. My Hubby tengah sedap tido..Aina tengah sepak2 bola kat ruang tamu dan kejap2 layan game kat internet..

Tiba2 aku ternampak satu kelibat budak kecil keluar dr bilik utama menuju ke ruang tamu.. disebabkan terhalang dgn baju2 yg dh disidai dan baldi di dpn pintu ke bilik air, so aku nampak dr pinggang ke bawah. Budak tu bergerak pantas dan cuma pakai seluar dlm...

Aku keluar ke ruang tamu. Aku lihat Aina tengah main game, my hubby terpisat2 baru sedar dr tidur.

"Aina, td ada masuk bilik ker?" lantas aku bertanya..
"Tak der la, ibu"jawabnya..

Aku terdiam. Siapa yg aku nampak td?

"Apa?" my hubby bertanya..
"Td, ayang nampak budak keluar dr bilik. Tu yg tanya Aina. Abg ada masuk bilik ker?" tanya ku..
"Tak. Baru bangun tido nie"

Mmmm...siapa budak tu??
Seram la pulak...



3 comments:

  1. siapa tu.....jeng3x

    seram pulak Bie baca...

    ReplyDelete
  2. Ermm.. takkan anak toyol terlepas ni sis..

    ReplyDelete
  3. >Bie : mmg seram nie...

    > MgtBobber : Bukan toyol tu kaler hijau ker?..yg Miss Annaz nampak nie kulit dia sama mcm manusia biasa..

    ReplyDelete