Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, March 10, 2011

Contest Kalaulah Aku Jadi Jutawan...

Kalaulah Aku Jadi Jutawan....
Apa yang aku nak buat, yer??..

Tak pernah terlintas difikiran aku nie nk jadi jutawan??
Jutawan apa, eerkk..??
Jutawan Fakir??
Tidakkkk!!!!!

Sapa yg tak nk jd kaya...Setakat nie berangan2 jer la...
Bila cukup bulan, paras idung jer tinggal..
huhuhu....

Aku nak memenuhi jemputan tuan penganjur contest "Kalaulah Aku Jutawan", RieZarchry.
Untuk maklumat lanjut, klik nama penganjur.

Kalaulah aku jadi jutawan aku rasa aku nak wat menda2 kat bawah
nie :-


  1. Pertamanya aku nk bantu family aku. Nak hantar mak ayah n kedua mertuaku pergi menunaikan umrah n haji. Gitu juga aku n my hubby serta puteri kesayanganku. Nak spend duit yang banyak tu...jutawan la katakan... untuk kesenangan diri sendiri dan keluarga.
  2. Nak menghulurkan bantuan ke rumah anak2 yatim, rumah org2 tua, rumah2 kebajikan dan juga org2 susah dan juga yg memerlukan. Rezeki yang ada lebih afdhal jika dikongsi bersama.
  3. Nak bina masjid dan rumah2 kebajikan.Yang penting nk bina rumah besar2 utk diri sendiri n keluarga.
Tercapai ke hasrat nk jd jutawan nie??...
Insyaallah...

Aku nk tag contest nie dengan :-

1. Hasrul Hassan (Bangku Kosong)
2. Qaseh Dalia Adelia
3. Gadis Kampung


No comments:

Post a Comment