Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Tuesday, September 28, 2010

Houuggghhhhaaaa....

Houuggghhhhaaaa....
mengantuknya...tersangap2 dr td..
mata nie kejap kecik..kejap beso...
mcm x bleh nk angkat kelopak mata nie...

Nie smua gara2 buah hati ku...kwang..kwang..kwang..jgn slh tafsir....
Nie anak punya hal..lambat betul dia tido..
Aku nie dh terlena smp dh sedar balik..

Sedar2 jer aku tengok dia tgh mengumbas mainan dia dlm rak bertingkat dlm bilik dia tu..
bersepah2..
bila dia sedar aku tgh tengok dia..apalagi dia pun mintak nk makan..
Ya Allah..dh pukul 11.30 mlm kan...
Aku pun bubuhkan nasi ngan lauk, bg air suh dia mkm. Sambil tu aku baring2 jap kat tepi dia..
" bu, nk lg.." slow2 aku bangun g dapur...

Dkt2 kul 12.00 mlm baru dia tido..
Kul 4.30 pg aku dh terjaga..sahur. Nk pose 6..
So, sbb tu bila g keje dh tersangap2...

1 comment: