Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Wednesday, September 1, 2010

Dia pun kwn aku gak...

Dah lama tak update blog nie..
malas + x der idea nk wat n3..di bulan pose nie seolah2 beku smua idea...sendiri x kreatif salahkan bulan pose plak..huhuhu...

Mood kurang..so jengah2 rakan blogger yg lain..
baca n3 dorang, tinggal komen, paling malas pun tinggal pesan kat shoutmix jer..

Sebenarnya dlm kepla hotak berjambul haku nie tengah terfikir2 ttg kwn aku yg sorang kat opis nie..tk tau nape tetiba jer x nk bercakap ngan haku..mana silapnya pun x tau la..

Aku rasa aku tau sbb apa..kat opis nie ada sorang kwn nie gak kurang disenangi..aku pun x tau kenapa..dia nie suka plak dtg kat aku, slalu ajak aku kuar time rehat..aku pun ikut jer la...nk wat cam ner dia pun kwn aku gak..

Mungkin member terasa kot aku lebih2 kat si polan nie...nk wat cam ner, aku dh cuba buat yg terbaik sbg seorang kwn...utk puaskan hati smua aku x mampu la nk buat..

Mcm nie la nk jaga hati kwn,ikut yg ini, yg lain plak terasa hati...
aku pun pening la...

Semoga bulan yang mulia ini, persahabatan yg agak renggang ini dpt dipulihkan smula...tak mau la masam muka lama2...

4 comments:

  1. emm ssh klu berade dlm situasi begini...
    xper kirim kad raya buat pengubat duka itu iye !

    ReplyDelete
  2. same2..hambe rase adlh manis klu tuan hambe pggil name kite sbgi kf......

    ReplyDelete
  3. kf tu apa?
    uruchimaru kan comey nama tu...

    ReplyDelete